Köpvillkor

Information
Om du känner dig osäker eller inte tidigare använt produkten rekommenderar vi att ni rådfrågar oss innan ni gör en beställning. Vi finns här för dig och hjälper  dig gärna.

Priser
Alla priser anges i Svenska kronor (SEK) och mervärdeskatt (moms) ingår i alla priser.

Handla i vår webbshopp
När du handlar hos oss godkänner du dom aktuella köpvillkoren. Genom att välja “Lägg i varukorg” och sedan välja “Till kassan” köper du enkelt de produkter du önskar. I Kassan kan du se den totala kostnaden inklusive eventuell fraktkostnad. Oavsett vilken beställningsmetod du väljer får du alltid en orderbekräftelse via e-post.

Frakt & Leveransinformation
Vid utcheckning i webbshoppen kan man välja att hämta varorna i butiken eller skickade. Hämtning av varorna i butiken är alltid fraktfritt. Vid hemleverans har vi för närvarande en fast fraktavgift på 49 kr. Fraktfritt vid köp för minst 500 kr! Vi skickar din order när betalningen registrerats på vårt bankkonto. Vi skickar endast beställningar inom Sverige.

Kampanjer & Erbjudanden
Vi har ofta fina erbjudanden och kampanjer. Håll dig löpande informerad via vår webbsida och sociala medier som Facebook och Instagram. Anmäl dig gärna till våra Nyhetsbrev där du för tips, inspiration och fina erbjudanden skickade till dig! Friskvårdscheckar och värdebevis går ej att nyttja tillsammans med våra kampanjer & erbjudanden utan endast ordinarie pris.

Betalsätt behandlingar
Betalning vid behandlingar sker alltid kontant i salongen. Följande betalningssätt erbjuds:

  • Swish
  • Kort
  • Kontant
  • Friskvårdsbidrag från ePassi och Wellnet(gäller behandlingarna lymfmassage och naturlig facelift 60 min.)
  • Värdebevis från Live it, My Day och Greatdays.

Friskvårdscheckar och värdebevis går ej att nyttja vid kampanjer & erbjudanden.

Betalsätt vid köp i vår webbshop

  • Swish
  • Betalkort

Byte
Som kund har du rätt att byta beställd vara inom 14 dagar efter att du mottagit varan. Byte är endast möjligt vid obruten förpackning. Byten sker enklast i vår salong. Om du inte har möjlighet att komma till salongen går det bra att skicka den till oss.

Ångerrätt
Om du vill returnera en vara som du har beställt av oss har du full returrätt inom 14 dagar från och med den dag du har mottagit varan. Varan skall returneras i obruten förpackning. Enklast är att göra ett besök i vår salong. Om du inte har möjlighet att komma till salongen går det bra att skicka den till oss.

Reklamation
Du som kund har rätt att reklamera en vara om dess egenskaper avviker från det som framgår i produktinformationen eller om varan är felaktig. Vi garanterar att varje försändelse undersöks innan den skickas till kund. Skulle varan trots detta ändå vara trasig eller felaktig när den anländer till kund ersätter vi självklart varan med en ny. Kund som önskar göra reklamation skall så snart som möjligt efter att felet upptäckts kontakta oss.

Eko Salongen Odensala (publ)
Org.nr: 7902075964